«Аденауери» — перші розкішні авто нової історії Mercedes
Друга світова війна стала причиною практично повного знищення концерну Daimler-Benz. Навіть незважаючи на те, що основні виробничі цехи були розкидані по різних містах, у вересні 1944 року англо-американськими ВПС була проведена маштабна операція по знищенню промислових гігантів Німеччини — в результаті масованого двотижневого повітряного бомбардування були повністю стерті з лиця землі цех вантажівок в Гаггенау і завод дизельних двигунів Berlin-Marienfeld, руховий і кузовний цехи в Зінделфінгені і головний цех в Штутгарті виявилися зруйнованими більш ніж на 75%. Таким чином, після оцінки руйнувань в січні 1945 року, рада директорів оголошує, що Daimler-Benz фізично більше не існує.
Післявоєнне відновлення концерну було вкрай скрутним, мало хто вірив в успіх підприємства і повне відродження колишньої величі Daimler-Benz: коштів катастрофічно не вистачало не тільки для відновлення заводів, але й для банальної розробки нових моделей, а нестабільна політична ситуація і тиск конкурентів ще більше погіршували ситуацію.

Першою повоєнною моделлю, випущеною концерном в червні 1946 року, стала малолітражка-седан W136 — «170V». Таке рішення було єдиним вірним, враховуючи, що повноцінної технічної бази для серійного виробництва авто представницького класу у Daimler-Benz все ще не було, а уцілілим конвеєром був якраз для виробництва 170-го. Вся лінійка W136 вже в ті роки вважалася морально застарілою, оскільки розроблена була ще в середині 30-х рр., А 38 конячок під капотом ледве задовільняли вимогам, які висувались до масових авто того часу. Пізніше, в 1949 р, була проведена масштабна модернізація всієї лінійки, включаючи збільшення обсягу двигуна до 52 коней, поява найрізноманітніших типів кузовів (кабріолет, універсал і т.д.) та установка дизельного двигуна — це було початком нової історії Daimler-Benz .
Лінійка W186-W189 «300» — відновлення довоєнного бренду
Як було зазначено вище, завдяки масовому виробництву недорогих малолітражок W136, до кінця 1940-х рр. концерну вдалося відновити виробничі потужності і радою директорів було прийнято рішення взяти курс на відновлення довоєнного бренду як виробника розкішних автомобілів представницького класу. Результатом стала презентація в листопаді 1951 на Паризькому автосалоні шикарного лімузина W186 «300», що був оснащений потужним 6-циліндровим двигуном в 2996 см³ з верхнім розподільним валом. Компонування авто було класичним — окрема рама і кузов, а збірка кожної моделі проводилась вручну.
На вибір клієнтам пропонувалося два типи кузова — седан або чотиридверний кабріолет «D». Дизайн кожного інтер'єру авто розроблявся індивідуально, згідно бажань клієнта — широко використовувалися обшивка з високоякісної шкіри, обробка цінними породами деревини, встановлення в салоні телефону, радіо та інших технологічних новинок. Саме кабріолет мав величезну популярність серед політиків, великих бізнесменів і знаменитостей — так, другою, неофіційною назвою лінійки «Аденауер», 300-і зобов'язані першому федеральному канцлеру ФРН — Конраду Аденауеру (на посту канцлера з 1949 по 1963 рр), власнику одного з таких авто, який дуже цінував його, і при кожному зручному випадку звеличував та рекомендував W186 як єдине авто для успішного чоловіка.
Популярність 300-х підштовхувала дизайнерів до постійної модернізації, роботою над покращенням зовнішнього вигляду і встановлення останніх технологічних досягнень — так, в 1954 з'являється серія W186 « 300b » з передніми кватирками і новими гальмівними барабанами, а вже рік потому виходить у світ «300с» з передовою автоматичною коробкою передач фірми Borg-Warner. Пізніше, в 1952 р, серія автівок представницького класу поповнюється моделлю W188 — «300S», яка пропонувалася як купе, кабріолет «А» і двомісний родстер, а швидкість автомобілів зросла до 180 км/год завдяки використанню трьох карбюраторів Solex (так була збільшена потужність двигуна до 150 к.с.). Середина 1950-х примітна появою серії W188 «300Sc» з прогресивною системою впорскування палива від фірми Bosch.
«Аденауери» випускались аж до 1962 року, оскільки попит на них залишався на значному рівні. В першу чергу це стосується великих 300-х, які, враховуючи виробничі потужності заводів збирались в кількості близько тисячі на рік, в той час як малосерійні і вельми дорогі «300S» (не більше 100 авто/рік), випуск яких до 1958, особливо після появи родстерів SL і аналогічних дводверних понтонних моделей був повністю припинений. Останньою новинкою в сімействі 300-х стала лінійка флагманських седанів і кабріолетів «D» з грунтовною модернізацією форми даху і хвостової частини кузова W189 — «300d». Для завоювання важливого сектору представницьких авто ринку США моделі оснащувалися гидроупідсилювачами керма і кондиціонерами, а їх шини фарбувалися в білий колір. Найбільш популярним колірним рішенням «300d» прийнято вважати колір «темний бордо», що нагадує суміш стиглої вишні, кармінового і темно-коричневого відтінків.
Одна з основних спеціалізацій компанії «А-Трансфер» на ринку транспортних послуг України — оренда Мерседес у Львові представницького та VIP класів. Для узгодження дати замовлення авто, уточнення цін та можливості трансферу в будь-яку точку країни, передзвоніть по одному з вказаних на сайті телефонів:
+38 (099) 901-0091, +38 (067) 371-0091
Оренда Мерседес у Львові з «А-Трансфер» — це легко, надійно та престижно!
|