А-Трансфер

пасажирські перевезення

оренда автомобіля у Львові

оренда мікроавтобуса

оренда автобуса

зустрічі гостей в аеропорту

трансфери по Україні та Європі

автомобіль на весілля

+38 (099) 901-0091

+38 (067) 371-0091

 

Оренда
автомобіля

Комфорт клас

Бізнес клас

VIP клас

Позашляховики

Лімузини

Мерседеси

Оренда
мікроавтобуса

до 8 чол.

до 21 чол.

Оренда
автобуса

до 36 чол.

до 80 чол.

Оренда авто
на весілля

Автомобіль на весілля

Легендарні моделі авто

Mercedes 300 – Аденауер

Mercedes 300SL — Gullwing

Mercedes-Benz 540K

Mercedes-Benz W125

Mercedes-Benz W140

Mercedes-Benz 680S

Лімузини Mercedes 600

Cadillac Eldorado

Cadillac Аль Капоне

DeSoto Adventurer

Edsel — «E-Car» від Ford

Мікрокари Messerschmitt

Isetta — лінійка від BMW

Isetta — історія двійників

Duesenberg Midnight Ghost

Скарабей від Stout Scarab

Історія Volkswagen T1

Автомотриса Lux-torpeda

Golden Dolphin від Viberti

Le Sabre від Харлі Ерла

Tucker Torpedo

Talbot-Lago T150

Citroen U55 Cityrama

Зоряний Astra-Gnome

ЗІС-127 — лайнер СРСР

 

Volkswagen T1 — історія культового мінівена

Німецький автоконцерн Volkswagen з 2014 року припинив випуск улюбленого автомобіля хіпі і серферів всіх часів і народів — мінівена Volkswagen Transporter Camper Van. Офіційно останній мікроавтобус зійшов з конвеєра 31 грудня 2013. Компанія вирішила не підганяти модель під нові вимоги закону: з 2014 року випущені в Бразилії автомобілі повинні забезпечуватися подушками безпеки і мати антиблокувальну систему. Цікаво, що в 1979 році виробництво перенесли з Німеччини в Південну Америку з тієї ж причини — машина перестала відповідати європейським вимогами безпеки.

Volkswagen T1

За свою 63-річну історію цей мікроавтобус від Volkswagen перетворився на символ свободи. На ньому їздили хіпі, за що його навіть прозвали «хіпівеном», серфери, рок-зірки, мандрівники, любителі фестивалів. Моделі мікроавтобуса не вражали технічною начинкою, але були місткі, придатні для далеких мандрівок і доступні за ціною. Автомобіль випускався у всіх мислимих модифікаціях — від класичного Camper до пожежної машини. Такі фургони, різнокольорові, з «Пацификами» на боках, стікалися на Вудсток, в таких же автомобілях розвозили по школам бразильських дітей. Компанія А-трансфер, продовжуючи публікацію серії матеріалів про унікальні авто, пропонує згадати найяскравіші моменти з історії культового автомобіля.

Офіційно Volkswagen Transporter T1 — перший мінівен і другий цивільний автомобіль від компанії Volkswagen після легендарного "жука" Volkswagen Käfer. Ідея створення Transporter належить Бену Пону (Ben Pon) — голландському імпортеру Volkswagen і відноситься до перших післявоєнних років. Якщо бути більш точним, то 23 квітня 1947 Бен Пон, перебуваючи на заводі Фольксваген у Вольфсбурзі, побачив автоплатформу, яку працівники спорудили на базі Жука для перевезення важких панелей між цехами. Бен не був автоконструктором, зате володів чудовим маркетинговим чуттям -— він розумів, що в часи відродження Європи після Другої Світової війни, невеликий автомобіль для перевезення вантажів стане просто незамінним.

Накидавши в своєму блокноті перший ескіз майбутнього T1, він представив його генеральному директору Генріху Нордхофу, а той, у свою чергу, також надихнувся ідеєю і погодився втілити її в життя. У результаті, 12 листопада 1949 року, що на офіційній прес-конференції була представлена перша версія Transporter T1. Ця дата вважається другим днем народження проекту, що став одним з найуспішніших в історії автомобілебудування, в рамках якого були створені мільйони автомобілів Volkswagen Transporter. По суті, у Volkswagen Transporter два дні народження, які на заході відзначаються в колах старих хіпі і шанувальників марки — 23 квітня 2007 святкувався 60 річний ювілей з дня виникнення ідеї створення авто.

Volkswagen T1 Deluxe Микроавтобус Volkswagen T1 Deluxe зелений Volkswagen T1 Deluxe 1964–66 років

Перший Transporter міг перевозити вантаж вагою приблизно 750 кілограм. Об'єм двигуна становив 1131 см³ і розвивав потужність до 18 кВт при частоті обертання 3300 об/хв. мініавтобус Volkswagen міг перевозити до восьми чоловік. І хоча робочі параметри двигуна не сильно вражають, новий Transporter з першого дня проявив себе як надзвичайно надійний автомобіль і без нарікань справлявся зі своїми завданнями. Серійне виробництво моделі почалося 8 березня 1950 з випуску 10 автомобілів на день і тривало до 1967 року. Завдяки округлим контурам його негайно охрестили «бичком» (Bully). Transporter використовував двигун і мости «Жука», правда замість рами центрального тунелю у нього було шасі несучого кузова, а масивний капот дозволяв вільно заглянути в глибини моторного відсіку, де розміщувалися паливний бак і запасне колесо.

Volkswagen T1 Deluxe Samba 1964–66 років Мікровавтобус Volkswagen T1 Deluxe Samba Volkswagen T1 Deluxe Samba

У 1951 році відбулася презентація моделі Samba Minibus. Автомобіль був розроблений виключно для перевезення пасажирів. Samba встановив нові стандарти своїм двоколірним рішенням, дахом, безліччю хромованих деталей і наявністю 21 вікна. Незважаючи на компактні розміри, це був повноцінний автобус, просто дуже маленький. Зате з повноцінним осклінням даху, що було дуже модно в той час. Якщо Вас цікавить оренда мікроавтобуса у Львові, компанія «А-Трансфер» зможе підібрати для Вас найбільш оптимальний за кількістю місць і ціною варіант.

У 1952 запущений в серійне виробництво пікап Volkswagen. Розмір платформи пікапа становив чотири квадратних метри, і його можна було накрити брезентом і ободом кріплення. Під платформою знаходився відсік для зберігання вантажів. Реклами пікап практично не потребував — це було довгоочікуваний вантажний транспортний засіб, що ідеально підходив для невеликих фірм і компаній, які з'являлися в післявоєнній Німеччині як гриби після дощу.

Volkswagen T1 Kasten 1950–55 років

До речі, що стосується реклами культових мінівенів, то досить згадати, що нею займається «IRIS». Це рекламне агентство є практично незмінним протягом довгих років для всієї лінійки "T" і відрізняється дуже якісним і креативним підходом до рекламних матеріалів. На початку 2000-х Volkswagen анонсував п'яте покоління Transporter'ов. IRIS відреагувала досить швидко — дуже вдало була обіграна концепція розвитку, подібна з зображенням еволюції від приматів до сучасної людини. Тільки в даному випадку показана еволюція мікроавтобусів Volkswagen Transporter з T1 по T5.

Еволюція мікроавтобусів Volkswagen

У 1953 році була заснована найбільша дочірня компанія «Volkswagen do Brasil С.А». Спочатку завод Volkswagen у Сан-Пауло збирав деталі, виготовлені в Німеччині. Однак фінансова ситуація в Південній Америці змусила Volkswagen виробляти деталі в Бразилії. Volkswagen переконала своїх постачальників в Німеччині заснувати власні компанії в Бразилії. Ця економічна ініціатива отримала гігантський розмах в області соціальних і економічних зобов'язань і тим самим внесла істотний поштовх в економічний розвиток Бразилії.

Продажі T1 стрімко росли і керівництво концерну в 1955 році приймає рішення про будівництво заводу «Transporter» в Ганновері. В цей же час незначно змінюється компоновка авто — запасне колесо сховалося за передніми сидіннями, капот став удвічі менше, а додаткові двері зі склом забезпечили доступ до вантажного простору ззаду. Більш того, з цього моменту Transporter став оснащуватися ще й «кондиціонером». Тепер передню частину кузова автомобіля прикрашав невеликий звис даху, через який свіже повітря потрапляло всередину салону.

Volkswagen T1 Samba Мікроавтобус Volkswagen T1 Samba Volkswagen T1 Samba вид ззаду

У 1962 році в Ганновері був випущений мільйонний Volkswagen Transporter. У 1967 році, після 17 років випуску в Німеччині, де загальна кількість вироблених Volkswagen Transporter склала більше 1,83 мільйона, перше покоління моделі Transporter було знято з виробництва. 1967 вважається офіційним роком закриття покоління T1, але це не було закриттям всього модельного ряду, оскільки тоді ж широкій громадськості був представлений його наступник — Volkswagen Transporter T2. За 25 років існування T1 пережив безліч модифікацій: поступово збільшувалася потужність штатного двигуна, удосконалювалася конструкція кузова.

Якщо торкнутися теми спецтранспорту, створеного на базі Volkswagen T1, то буде простіше назвати сфери діяльності, в яких він не застосовувався. Реально, транспортер, мабуть, чи не використовувався тільки для польотів на місяць. У Бразилії, де останнім часом виробляли мікроавтобуси, весь департамент поштової служби був офіційно переведений на ці мікроавтобуси, в Німеччині мінівен перетворювався на транспорт для військовослужбовців та поліції, в шкільний автобус і таксі, автомобіль оперативної швидкої допомоги і навіть у катафалк. У багатьох європейських містах, коли мова заходила про необхідність закупівлі транспорту для комунальних служб, T1 опинявся самим оптимальним вибором — недорогий для міського бюджету, абсолютно невибагливий, досить надійний навіть при інтенсивному графіку експлуатації, простий в обслуговуванні, а в разі поломки, пошук запчастин зводився до відвідування найближчого, навіть самого простенького, автомаркета. Про аматорські модифікації T1 можна розповідати годинами, але найбільш часті перетворення зводилися до створення пересувних барів та кафе, мобільних закусочних з популярною бюджетної кухнею в меню.

Volkswagen T1

Популярність Volkswagen T1, в свій час, була настільки високою, що практично кожна молода сім'я замислювалася про його придбання. Поїздка за місто всією сім'єю, доставити матеріали для ремонту з Будмаркет, перевезти речі в нове житло — кращого варіанту, ніж T1 для цих цілей не було. Не дивно, що його власниками були навіть дуже відомі люди. Приміром, свого часу мінівен формально приймав участь навіть у створенні Apple Computer. Так в 1970-х Стіву Джобсу при виробництві плати для свого комп'ютера терміново знадобилися кошти — довелося продати свій «хіпівен».

Культова машина з'явилася в багатьох фільмах, при чому, в деяких їй відводилися далеко не епізодичні ролі. Фанати легендарного мікроавтобуса в одному з блогів зібрали факти про його кіножиття і цей послужний список вражає. Більш того, в 2012 році навіть вийшов документальний фільм The Bus, присвячений VW Camper. «Цей автомобіль — символ свободи. У нього є магічна чарівність, якої позбавлені інші машини. До того ж, він змушує посміхнутися тих, хто зустрічає старовинний VW Camper на дорозі», — говорив режисер стрічки Деймон Рісто. У 2006 в анімаційній картині «Тачки», персонаж Філмор (Fillmore) уособлює собою мікроавтобус-хіппі Volkswagen T1. До речі, після прем'єри багато критиків відзначили, що саме так і має виглядати справжній «хіпівен» — пофарбований в яскраві кольори, прикрашений божевільними орнаментами і психоделічними квітами. І це дійсно так. Автобус T1, який виділяється величезним логотипом VW і розділеним на дві частини лобовим склом, став символом розквіту руху хіпі. Роз'їжджаючи саме на цьому автомобілі, хіпі по всьому світу несли своє найвідоміше гасло «Make love, not war!», що означає «Займайтеся коханням, а не війною!».

Філмор — Volkswagen T1 з мультфільма «Тачки»

Роком раніше згадала про мінівен і компанія «Lego». Зі слоганом «для справжніх чоловіків» в продаж вийшов конструктор — копія першої моделі мікроавтобуса. «У чоловіків немає хобі — є завдання», — свідчив рекламний слоган, при цьому фанатам пропонувалося поламати голову в процесі його складання. «Хіпівен» від Lego вийшов досить реалістичним: є навіть фіранки на вікнах.

Офіційно історія мінівена Transporter Camper Van закінчилася. Це нормально, враховуючи що вона тривала 63 роки, а епоха хіпі, що її уособлювала, закінчилася набагато раніше. Але в німецькому автоконцерні дуже уважно ставляться до своєї історії, до того ж, маркетологи підказують про необхідність відродження культового авто, який навіть реклами особливо не потребує, оскільки найкраща реклама — це його багата історія. Так в 2001 вперше був представлений концепт-кар Volkswagen Microbus Concept Car — своєрідна реінкарнація T1 і T2 на сучасний лад з претензією на ретро-дизайн. На жаль, в 2005 його виробництво було відкладено на невизначений термін, але в 2008 з'явилася інформація від деяких джерел, яка дає надію на відновлення роботи над проектом.

Автопарк компанії «А-Трансфер» налічує достатню кількість транспортних засобів, щоб організувати виїзні заходи будь-якого масштабу. Крім класичних легкових авто, ми пропонуємо в оренду мінівени та мікроавтобуси різної місткості, а якщо знадобиться, до Ваших послуг оренда автобуса у Львові, що дуже зручно при плануванні весіль, великих корпоративів чи організації спортивних заходів. Для узгодження дати замовлення авто, уточнення цін і можливості трансферу в будь-яку точку країни, передзвоніть по одному з вказаних на сайті телефонів:

  +38 (099) 901-0091,   +38 (067) 371-0091

Оренда авто у Львові з «А-Трансфер» — це саме те, що потрібно діловій людині!

 

© «А-Трансфер» – оренда легкового автомобіля
з водієм, оренда представницького авто.
2012 A-Transfer.com.ua – трансфери, прокат авто,
пасажирські перевезення по Україні та Європі.

•   оренда автомобіля на весілля
•   зустрічі гостей в аеропорту та з/д вокзалі
•   оренда автобусів та мікроавтобусів
•   трансфери по місту та за його межами

Телефони: +38 (099) 901-0091
                         +38 (067) 371-0091
E-mail: atransfer.com.ua@gmail.com
E-mail: info@a-transfer.com.ua