А-Трансфер

пасажирські перевезення

оренда автомобіля у Львові

оренда мікроавтобуса

оренда автобуса

зустрічі гостей в аеропорту

трансфери по Україні та Європі

автомобіль на весілля

+38 (099) 901-0091

+38 (067) 371-0091

 

Оренда
автомобіля

Комфорт клас

Бізнес клас

VIP клас

Позашляховики

Лімузини

Мерседеси

Оренда
мікроавтобуса

до 8 чол.

до 21 чол.

Оренда
автобуса

до 36 чол.

до 80 чол.

Оренда авто
на весілля

Автомобіль на весілля

Легендарні моделі авто

Mercedes 300 – Аденауер

Mercedes 300SL — Gullwing

Mercedes-Benz 540K

Mercedes-Benz W125

Mercedes-Benz W140

Mercedes-Benz 680S

Лімузини Mercedes 600

Cadillac Eldorado

Cadillac Аль Капоне

DeSoto Adventurer

Edsel — «E-Car» від Ford

Мікрокари Messerschmitt

Isetta — лінійка від BMW

Isetta — історія двійників

Duesenberg Midnight Ghost

Скарабей від Stout Scarab

Історія Volkswagen T1

Автомотриса Lux-torpeda

Golden Dolphin від Viberti

Le Sabre від Харлі Ерла

Tucker Torpedo

Talbot-Lago T150

Citroen U55 Cityrama

Зоряний Astra-Gnome

ЗІС-127 — лайнер СРСР

 

Mercedes-Benz 540K — перлина довоєнного автопрому Німеччини

Ведучий представник німецького довоєнного автопрому Mercedes-Benz 540K, в 1936 році представив на Паризькому Автосалоні чергову перлину від Фрідріха Гейгера — розкішне купе Mercedes-Benz 540K, яке за прогресивністю було недосяжним для конкурентів тих років. Нова модель була закономірним результатом розвитку ідеї свого попередника — моделей 500K, безпосереднім проектувальником яких також був Гейгер. Моделі Mercedes-Benz 500K вже в той час називали крейсерами доріг, оскільки вони представляли собою унікальне поєднання кращих якостей динаміки і швидкості спорткарів SSK, елегантність і деяку консервативність ділових авто і футуристичність, що межує зі здоровим глуздом.

Mercedes-Benz 540k Special Roadster 1937 року

Для того, щоб більш точно передати "характер" 540-х, достатньо згадати про родстери Mercedes-Benz SSK, які випускалися концерном з 1928 по 1932 рр. Абревіатура SSK (Super Sport Kurz) говорить сама за себе і в 30-х роках була на слуху у кожного, хто хоч трохи цікавився автоспортивними подіями — це були одні з найбільш шанованих спортивних автомобілів свого часу. Екстремально продуктивні та успішні, що завоювали перемогу в численних престижних перегонах, ці спорткари розвивали швидкість до 190 км/год, що робило їх найшвидшими автомобілями свого часу. Більше того, розробляв SSK легендарний Фердинанд Порше, для якого цей проект в Mercedes-Benz став останнім, після чого він заснував власну компанію. Всього було виготовлено не більше 40 спорткарів, основна частина яких були розбиті під час змагань.

Якщо зупинитися на прямому попереднику 540-х, — представниках модельного ряду Mercedes-Benz 500K, то тут Гейгер, схоже, керувався трьома простими правилами: ще технологічніше, ще розкішніше, ще дорожче. Найбільш дорогим в той час став семимісцевий лімузин з броньованими бортами, куленепробивним склом і нашпигований найпередовішими технологічними новинками того часу. До того ж, цей лімузин став одним з найкрупніших легкових авто Європи того часу.

З новинок, які ховалися під капотом нових авто, в першу чергу слід згадати про двигун. Це був 8-циліндровий карбюраторний монстр, яким комплектувалися моделі 500K, але із збільшеною до 5401 см³ ємністю. При роботі в штатному режимі двигун розвивав потужність до 115 к.с. Але родзинкою був встановлений нагнітач (аналог сучасних турбокомпресорів), який міг короткочасно приводитися в дію вручну або ж, коли педаль газу повністю витискалася до підлоги. При цьому відбувалося значне збільшення потужності, яка досягала 180 к.с., і автомобіль розганявся до 170 кілометрів на годину. Незважаючи на використану технологію просторової рами, яка згодом застосовувалася на спорткарі Mercedes 300SL, споряджена маса авто досягала 2700 кг. Зрозуміло, при такій вазі гостро стояло питання про повний контроль і безпечне управління авто. Для цього була розроблена 5-ступінчаста коробка передач з синхронізатором на верхніх трьох передачах, а встановлення системи вакуумно-гідравлічних гальм, які практично не перегрівалися, дозволяло ефективно зупиняти автомобіль на повній швидкості.

1937 Mercedes-Benz 540 K Special Roadster Мерседес 540 K Special Roadster Mercedes-Benz 540 K Special Roadster 1937 року

Серед авто, створених за спецзамовленням, можна відзначити 12 примірників зі значно збільшеною (до 3880 мм) колісною базою. Ці автівки були призначені для верхівки керівництва нацистської Німеччини. Збиралися вони спільно з компанією De Dion-Bouton — французьким виробником автомобілів і вагонів, який розробляв задню підвіску і броньовані елементи для авто. Хоча маса броньованих 540-к збільшувалася настільки, що авто ледве розганялися до 140 км/год, питання безпеки було пріоритетнішим. Так, після успішного замаху на Рейнхарда Гейдріха (начальника Головного Управління Імперської Безпеки Німеччини) в Празі в кінці травня 1942 року, рейхсканцелярія приймає рішення про використання міністрами та керівниками дружніх держав тільки броньованих авто. Крім тих, що вже використовусалися в той час двадцяти броньованих Mercedes-Benz 770, були замовлені ще 37 броньованих дводверних седанів 540Ks.

1937 Mercedes-Benz 540K Cabriolet Мерседес 1937 року Mercedes-Benz 540K Cabriolet Mercedes-Benz 540K Cabriolet синій

Моделі Mercedes-benz 540Ks — це розробка 1936 року, основою для якої служила скорочена база (2980 мм), до оброблення яких підходили з особливою ретельністю. Всього було зібрано 32 екземпляра 540Ks, а цінник на них стартував з 28000 рейхсмарок. Один з них належав рейхсмаршалом Герману Герінгу, який наказав перефарбувати його в свій улюблений небесно-блакитний колір, а на бічних дверях встановити його сімейний герб. Згодом вся серія 540Ks отримала назву "Синій гусак".

Mercedes-Benz 540K Cabriolet 1937 года Мерседес 1937 года Mercedes-Benz 540K Cabriolet вид сзади Mercedes-Benz 540K Cabriolet синий

Із закінченням Другої Світової війни, для Mercedes-benz, закінчилася і епоха випуску розкішних авто — у перші повоєнні роки в зруйнованій Європі мало кого цікавили суперкари за суперцінами. Однак, дизайнерські ідеї і технологічні напрацювання 540-х не були просто так викинуті на смітник історії. Пізніше, в 1951 році, на Паризькому автосалоні був представлений шикарний лімузин Mercedes-Benz W186 «300», в якому безумовно вгадувалися розкіш і неповторний силует 540-х. Прийнято вважати, що саме з цього автосалону почалася нова історія Mercedes, в якій відроджувалися довоєнні традиції випуску авто представницького класу, а вся трьохсота серія, пізнішу отримала назву Аденауери, що підтверджувало їх велику популярність серед успішних бізнесменів, знаменитостей та політиків.

Фантастичними формами 540-х надихався і Шульц Еберхард — інженер-конструктор і фахівець з аеродинаміки, який встиг попрацювати і в Mercedes і Porsche, а згодом засновник власної марки Isdera. Його творіння, про яке він мріяв більше 20 років, побачило світ у 2006 і носило назву Isdera Autobahnkurier 116i — повнопривідний автомобіль, під капотом якого тандемно ховалися два 5 літрових V8 від Mercedes S-Klasse W126 загальною потужністю 600 к.с. Цей монстр має 5,6 метра в довжину і 2 метри завширшки, важить більше 2,5 тонн і розганяється до швидкості 240 км/ч. На жаль, Шульц не пустив це авто в серію і воно існує в єдиному екземплярі.

Mercedes-Benz 540K Special Coupe Mercedes-Benz 540K Special Coupe 1937–38 рр Mercedes-Benz 540K Special Coupe 1937 червоний

Модельний ряд 540K випускався концерном впродовж п'яти років, з 1935 по 1940. За цей час було виготовлено 419 авто в трьох доступних варіантах кузова: двомісне купе, чотиримісне купе і броньований лімузин. Наступником 540K повинен був стати Mercedes-Benz 580K, для якого навіть розробили двигун збільшеної місткості (до 5800 см³), але його подальшій розробці завадила Друга Світова і суперкар залишився на стадії прототипу, існуючого в єдиному екземплярі. Зрозуміло, що величезна навіть для того часу ціна цих авто визначала і коло їхніх власників — ними були заможні і відомі люди, наприклад, Дж.Ворнер (співзасновник компанії Warner Brothers), але як правило, імена власників особливо не афішувалися.

Сьогодні кожен з примірників модельного ряду 540K є бажаним експонатом у будь-якій приватній колекції, і час від часу вони виставляються на аукціонах. Так, Mercedes-benz 540K Special Roadster 1937 року, власником якого до 2007 року був бос «Формули-1» Берні Екклстоун, був проданий на аукціоні за "символічну" суму $8,252 мільйонів.

Mercedes-Benz 540k Special Roadster 1937 года вид сзади

Компанія «А-Трансфер» пропонує одну з найбільш популярних послуг на ринку пасажироперевезень — оренду Мерседес у Львові за доступними цінами. В автопарку компанії представлені моделі, які зможуть задовольнити вимоги будь-якого, навіть самого вибагливого клієнта. Для узгодження дати замовлення авто, уточнення цін і можливості трансферу в будь-яку точку країни, передзвоніть по одному з вказаних на сайті телефонів:

  +38 (099) 901-0091,   +38 (067) 371-0091

Оренда Мерседес у Львові з «А-Трансфер» — це доступно, надійно та престижно!

 

© «А-Трансфер» – оренда легкового автомобіля
з водієм, оренда представницького авто.
2012 A-Transfer.com.ua – трансфери, прокат авто,
пасажирські перевезення по Україні та Європі.

•   оренда автомобіля на весілля
•   зустрічі гостей в аеропорту та з/д вокзалі
•   оренда автобусів та мікроавтобусів
•   трансфери по місту та за його межами

Телефони: +38 (099) 901-0091
                         +38 (067) 371-0091
E-mail: atransfer.com.ua@gmail.com
E-mail: info@a-transfer.com.ua