А-Трансфер

пасажирські перевезення

оренда автомобіля у Львові

оренда мікроавтобуса

оренда автобуса

зустрічі гостей в аеропорту

трансфери по Україні та Європі

автомобіль на весілля

+38 (099) 901-0091

+38 (067) 371-0091

 

Оренда
автомобіля

Комфорт клас

Бізнес клас

VIP клас

Позашляховики

Лімузини

Мерседеси

Оренда
мікроавтобуса

до 8 чол.

до 21 чол.

Оренда
автобуса

до 39 чол.

до 80 чол.

Оренда авто
на весілля

Автомобіль на весілля

Легендарні моделі авто

Mercedes 300 – Аденауер

Mercedes 300SL — Gullwing

Mercedes-Benz 540K

Mercedes-Benz W125

Mercedes-Benz W140

Mercedes-Benz 680S

Лімузини Mercedes 600

Cadillac Eldorado

Cadillac Аль Капоне

DeSoto Adventurer

Edsel — «E-Car» від Ford

Мікрокари Messerschmitt

Isetta — лінійка від BMW

Isetta — історія двійників

Duesenberg Midnight Ghost

Скарабей від Stout Scarab

Історія Volkswagen T1

Автомотриса Lux-torpeda

Golden Dolphin від Viberti

Le Sabre від Харлі Ерла

Tucker Torpedo

Talbot-Lago T150

Citroen U55 Cityrama

Зоряний Astra-Gnome

ЗІС-127 — лайнер СРСР

 

Mercedes-Benz 680S Torpedo Roadster 1928 року від Якова Савчика

Ось і настав час поговорити про історію зародження та розвитку спорткарів, що виготовлялися компанією Mercedes-Benz. Точніше, про одного з його яскравих представників — моделі Mercedes-Benz 680S Torpedo Roadster в кузові від самобутнього дизайнера Якова Савчика. Для цього трохи зануримося в період випуску всіх моделей споркаров S, SS, SSK і SSKL, які згодом були виділені в одну лінійку. Сьогодні цю лінійку можна взяти в оренду Mercedes-Benz S-клас у Львові.

Mercedes-Benz 680S Torpedo Roadster by J. Saoutchik

Початком робіт по створенню Mercedes-Benz S (Sport) прийнято вважати лютий 1927 року. Основною концепцією при розробці було створення швидкісних моделей авто преміум класу. По суті, основна ідея звучала як: "ми створимо спортивний автомобіль, який буде експлуатуватися не тільки в якості ралійного боліда, але і цілком придатний для повсякденної експлуатації, до того-ж, буде доступний приватним особам".

Mercedes-Benz 680S vs 26/120/180 hp

Через нестачу фінансування було вирішено взяти за основу раніше випущену вкорочену спортивну модель «К» (kurz — «короткий»), а саме раму із сталевих катаних профілів U-подібного перетину. Від попередника новинці дісталися і три хромованих вихлопних патрубка, що виходять справа з моторного відсіку і характерний вий компресора, який порівнювали зі звуком труб Єрихону або криками Валькірії. Робочий об'єм шестициліндрового рядного двигуна був збільшений до 6,8 л., що підвищило потужність в звичайному режимі до 120 к.с. а в режимі турбонаддува до 180 к.с (коли водій протискуєте педаль газу майже до самої підлоги, зчеплення включалося, додаючи двигуну 60 к.с. потужності). Сам же двигун був оснащений механічним компресором Рутса і мав водяне охолодження.

Mercedes-Benz 680S Torpedo Roadster 1928 року Mercedes-Benz 680S Torpedo Roadster Mercedes-Benz 680S Torpedo Roadster вигляд ззаду

Для більш рівномірного розподілу навантаження на осі двигун був опущений і зміщений назад, а задні ресори були перенесені під міст, що дозволило значно знизити висоту автомобіля. Живлення двигуна було двохкарбюраторним. При цьому в кожному циліндрі було встановлено по дві свічки запалювання з незалежними джерелами: напруга на одну подавалося від магнето, на іншу — від акумуляторної батареї.

Mercedes-Benz 680S Torpedo Roadster 1928 року Mercedes-Benz 680S Torpedo Roadster вигляд зверху Mercedes-Benz 680S Torpedo Roadster вигляд збоку

Звичайні дорожні автомобілі мали абсолютно незвучні позначення: 26/120/180 hp, спортивні автомобілі з більш потужним двигуном — 26/170/225 hp. Пізніше всі ці автомобілі набули більш звичної назви, такої як Mercedes-Benz 680S. За всю історію компанією було створено всього 146 автомобілів. Чому "всього"? Для гоночних спорткарів це дуже багато, для рядовий лінійки — вкрай мало.

У чому полягала різниця між спортивними болідами і авто для звичайної експлуатації? Крім збільшеної потужності двигуна, основна візуальна відміна спорткарів — це відсутність бічних дверей і заднього ряду сидінь, максимальне зменшення ваги за рахунок відмови від будь-яких предметів розкоші в обробці салону, що було розумним для ралійних моделей.

Mercedes-Benz 680S yellow Mercedes-Benz 680S Torpedo Roadster вигляд салону Mercedes-Benz 680S Torpedo Roadster

Що ж залишалося для авто цивільного сектора? Mercedes-Benz, як поважаюча себе і своїх клієнтів компанія, пропонувала моделі з встановленим на заводі комфортабельним чотиримісним відкритим кузовом. Хоча він мав один істотний недолік — у нього не було передбачено багажника. Тому, при необхідності, багаж возили в сумках, закріплюючи їх до підніжок автомобіля. Все це створювало певні труднощі при посадці і висадці. По суті, мова йде про звичайну базову комплектацію для елітних люксових моделей авто VIP класу, які трансферна компанія «А-Трансфер» пропонує в оренду з водієм у Львові.

Подібний стан справ не влаштовував навіть пересічного покупця, що вже говорити про особливо вибагливих, готових додатково оплачувати ексклюзивність і без того дорогий бази. Для таких клієнтів в ті роки існувало безліч кузовних майстерень, де окремо можна було замовити кузов і обговорити всі деталі по вибору оздоблювальних матеріалів для оформлення салону. Однією з таких майстерень було ательє Jaques Saoutchik, в якій і був зібраний кузов для героя нашого оповідання.

Jaques Saoutchik — з мебляра в легендарного кузовщика

Яків Савчук народився в 1880 році в Російській імперії в Кодайново (нині м Дзержинськ, Білорусь). Потомствений мебляр емігрував з родиною до Франції близько 1899 року, де і було прийнято рішення про незначну зміну прізвища на Савчик (Jaques Saoutchik) — такою вона була благозвучнішою для французького вуха. На новому місці він зайнявся і новою перспективною в той час справою — будівництвом на замовлення кузовів для легкових автомобілів. На початку століття автомобільні фірми поставляли тільки шасі з агрегатами, а кузов покупець замовляв на свій смак в одній з численних майстерень. Незважаючи на поширення конвеєрного виробництва, ця послуга залишалася важливою і пізніше.

Dubonnet Xenia 1938 by J. Saoutchik

У 1905 році Савчик відкрив власну майстерню в західному передмісті Парижа Neuilly-sur-Seine. Досвід в конструюванні меблів і знання особливостей оздоблювальних матеріалів дозволили йому до 1920 року стати провідним в кузовному бізнесі. Його роботи відрізнялися високою якістю і особливим стилем, завдяки чому ательє набуло популярності серед заможних покупців. Кузови Савчика ставилися на шасі дорогих і престижних марок — «Isotta Fraschini», «Duesenberg», «Bugatti», «Delahaye», «Pegaso» та інших. Більш того, видатний кузовщик був єдиним, хто виготовляв кузова для марки «Bucciali» — французького виробника елітних автомобілів. За весь час вдалося зробити 151 автомобіль, які як і раніше вважаються елітними і цінними у колекціонерів. Для «Bucciali» кузова будував виключно Савчик особисто. На жаль, компанія закрилася в 1933 році, не витримавши згубного впливу Великої Депресії.

Delahaye 175S Saoutchik 1949 Delahaye 235 coupe by Jaques Saoutchik Cadillac Series 62 Saoutchik Cabriolet 1948

Автомобілі Савчика займають помітне місце серед творів прикладного мистецтва. Хоча становлення Якова як дизайнера довелося на період розквіту модерна, все ж перевагу в своїх роботах він віддавав стилю ар деко. Після Другої світової війни попит на кузова майже зійшов нанівець. У 1952 році Яків Савчик відійшов від справ, повністю передавши своє підприємство синові, а незабаром ательє і зовсім закрилося.

В даний час автомобілі з кузовами роботи ательє Савчика є предметом колекціонування. Так Mercedes-Benz 680S Torpedo Roadster в серпні 2013 року був проданий з аукціону Sotheby's за 8,25 мільйона доларів, а роком раніше саме ця модель виграла американський «Конкурс елегантності в Пеббл-Біч» (Pebble Beach Concours d'Elegance).

Компанія «А-Трансфер» пропонує оренду мерседес у Львові будь-якого класу і за розумними цінами: від бізнес-моделей до авто VIP класу, а також позашляховики і розкішні лімузини для проведення весільних заходів. Для узгодження дати замовлення авто, уточнення цін і побажань до замовлення, зателефонуйте за одним із вказаних на сайті телефонів:

  +38 (099) 901-0091,   +38 (067) 371-0091

Оренда авто преміум класу у Львові з «А-Трансфер» — вибір успішної людини!

 

© «А-Трансфер» – оренда легкового автомобіля
з водієм, оренда представницького авто.
2012 A-Transfer.com.ua – трансфери, прокат авто,
пасажирські перевезення по Україні та Європі.

•   оренда автомобіля на весілля
•   зустрічі гостей в аеропорту та з/д вокзалі
•   оренда автобусів та мікроавтобусів
•   трансфери по місту та за його межами

Телефони: +38 (099) 901-0091
                         +38 (067) 371-0091
E-mail: atransfer.com.ua@gmail.com
E-mail: info@a-transfer.com.ua