А-Трансфер

пасажирські перевезення

оренда автомобіля у Львові

оренда мікроавтобуса

оренда автобуса

зустрічі гостей в аеропорту

трансфери по Україні та Європі

автомобіль на весілля

+38 (099) 901-0091

+38 (067) 371-0091

 

Оренда
автомобіля

Комфорт клас

Бізнес клас

VIP клас

Позашляховики

Лімузини

Мерседеси

Оренда
мікроавтобуса

до 8 чол.

до 21 чол.

Оренда
автобуса

до 36 чол.

до 80 чол.

Оренда авто
на весілля

Автомобіль на весілля

Легендарні моделі авто

Mercedes 300 – Аденауер

Mercedes 300SL — Gullwing

Mercedes-Benz 540K

Mercedes-Benz W125

Mercedes-Benz W140

Mercedes-Benz 680S

Лімузини Mercedes 600

Cadillac Eldorado

Cadillac Аль Капоне

DeSoto Adventurer

Edsel — «E-Car» від Ford

Мікрокари Messerschmitt

Isetta — лінійка від BMW

Isetta — історія двійників

Duesenberg Midnight Ghost

Скарабей від Stout Scarab

Історія Volkswagen T1

Автомотриса Lux-torpeda

Golden Dolphin від Viberti

Le Sabre від Харлі Ерла

Tucker Torpedo

Talbot-Lago T150

Citroen U55 Cityrama

Зоряний Astra-Gnome

ЗІС-127 — лайнер СРСР

 

Tucker Torpedo від Престона Томаса Такера

«Tucker Torpedo» — назва автівки, яку сьогодні мало хто може згадати. Історія американського автопрому налічує не одну сотню дрібних компаній, які намагалися пробитися на авторинок 50-х. І багато хто з цих сотень припиняли діяльність ще на етапі проектування своєї моделі, і лише десяткам вдавалося випустити хоча б прототип.

Tucker Torpedo

Як ви вже зрозуміли, говорити ми сьогодні будемо про нелегкий для світового автопрому час — другу половину 40-х років. Тільки закінчилась Друга світова, під час якої всі автозаводи США були переорієнтовані на виробництво військової техніки. Моментально повернути виробництво на мирні рейки не вдалося нікому. Війна стала свого роду гальмом прогресу для цивільних авто. Протягом декількох років всі були зайняті розробкою техніки для військових цілей. Зрозуміло, що після закінчення війни заводам довелося випускати довоєнні автомобілі, так як на розробку і запуск у виробництво принципово нового автомобіля потрібні були великі капітальні вкладення і час.

Логотип Tucker Torpedo

Тим не менше, доводилося враховувати і настрої покупців. Люди втомилися від сірих фарб війни, старі довоєнні моделі давно приїлися і були морально застарілими. Люди хотіли новинок. Яскравих, барвистих, динамічних. Все це розуміли, але навіть Велика Детройская Трійка (Chrysler, Ford, General Motors), яка контролювала левову частину американського авторинку не могла задовольнити нові вимоги споживачів: з одного боку давала про себе знати неповороткість і громіздкість компаній, з іншого — персонажі з застарілими поглядами на чолі правління цих корпорацій.

Престон Томас Такер, що спроектував під час війни швидкохідний бронеавтомобіль з кулеметною вежею, також розумів бажання простих людей. Більш того, ще з дитинства він мріяв створеити власну модель автомобіля. Дитяча ідея настільки захопила його, що практично вся його життя було тісно пов'язане з автомобілебудуванням.

Престон ясно розумів бажання простого американця — всі хотіли отримати гарний і сучасний автомобіль, та ще й за доступною ціною. Але Престон пішов ще далі, він буквально всім нав'язав ідею про безпеку водія і пасажира. Справа в тому, що в ті роки мало хто з виробників замислювався про це. Люди травмувалися і гинули в аваріях? Так, але це були проблеми тільки самих людей, у компаній були свої цілі — отримання прибутків без огляду на такі дрібниці. Сьогодні ж питання безпеки як водія, так і пасажирів, є пріоритетним для будь-якого автовиробника. А компанія «А-Трансфер», що пропонує пасажирські перевезення у Львові, трансфери по Україні та закордон, пропонує своїм клієнтам виключно моделі авто, які відповідають усім міжнародним нормам безпеки.

Tucker-48 Tucker Torpedo від Престона Томаса Такера Tucker Torpedo

Отже, до 1946 року у Такера було цілком сформований бачення того, яким же повинен бути народний автомобіль. І він його створив. Це був Tucker-48, в народі під назвою Tucker Torpedo. Автомобіль був просто проривом в автомобілебудуванні того часу. Він мав ремені безпеки, приладову панель, оброблену тканиною. Розташований ззаду двигун був оснащений системою впорскування палива. Крім того у автомобіля було три фари спереду — дві з боків і одна в центрі. Мало того, що третя фара розташовувалася посередині, так вона ще й поверталася разом з передніми колесами, щоб краще освітлювати дорогу.

Tucker-48 Tucker Torpedo Tucker Torpedo

Варто нагадати, що творіння Такера з'явилося в епоху, що пропонував Аеростиль. Однак деякі елементи дизайну і конструктивні особливості моделі згодом стануть для цього стилю характерними. Як вже відзначили, двигун у Torpedo розташовувався ззаду, а облицювання радіатора спереду було чисто декоративним. Такеру прийшла в голову думка інтегрувати її з бампером. Подібне рішення стане візитною карткою американських автомобілів 50-х років. Компонування двигуна диктувало розміщення хромованого радіатора і ззаду. Цей же принцип декоративного оформлення застосований, наприклад, на Cadillac Eldorado 1959 року. Ця схема проіснувала початку 70-х. Такер перший використовував стрімлайнівські дуги задніх крил під повітрозабірники.

В 50-му році цю ідею розвине Харлі Ерл, що призведе в середині 50-х до імітації повітрязабірників сучасних реактивних винищувачів в дизайні автомобілів. І, нарешті, килі зі стоп-сигналами вирішені як накладні хромовані елементи стрілоподібної форми. Цікаво, що ці дизайнерські знахідки знаходять застосування в автодизайні досі. Наприклад, такі моделі ідеально підходять для оренди авто на весілля у Львові, які компанія «А-Трансфер» пропонує за цілком демократичними цінами.

Tucker-48 Tucker Torpedo Tucker Torpedo

Після розробки ескізу автомобіля уряд видав Такеру великий кредит на серійне його виробництво. У 1946 році була заснована компанія «Tucker Corporation». Він викупив колишній авіаційний завод Dodge в Чикаго — найбільший в світі комплекс промислових будівель на той час, і на ньому почав виробництво нової машини. Саме з цього моменту Велика Детройтська Трійка напружилася — в Такеру побачили реального конкурента і вирішили задушити цей почин в зародку. Використовувалися всі адміністративні, господарські та навіть політичні важелі, щоб перешкодити випуску нового авто.

Tucker-48 Tucker Torpedo Tucker Torpedo

Так, вже на самому початковому етапі, Такер зіткнувся з труднощами — йому відмовлялися продавати навіть глину для виготовлення макета. З двигуном також виникли проблеми. Тиск Великої Трійки змусив поставити на дослідний зразок хоч якийсь агрегат, який йому погодилися продати. Ним виявився вертолітний двигун, який допоміг знайти Говард Хьюз, голова фірми Hughes Aircraft.

Вирішальним натиском конкурентів стали судові позови. На Такера подали в суд, нібито за «фінансову підробку», кілька позовів були сфабриковані як шахрайство в економічній сфері. Пізніше його виправдали, однак, витративши гроші на суди і адвокатів, Такер збанкрутував. В Америці ще задовго до цього такий метод позбавлення від конкурентів був неодноразово випробуваний: юристи, адвокати і судові витрати — найбільш ефективний засіб для викачування фінансів з будь-якої компанії. Зрештою, не витримав його і Такер. Його хоч і виправдали в подальшому, але «Tucker Corporation» була оголошена банкрутом у 1951 році. За весь час існування компанії їй вдалося випустити лише 51 автомобіль. Так, для серійного виробництва така кількість є мізерною, але тим цінніше ці моделі зараз — на автоаукціонах ціни на Tucker Torpedo доходять до $3 млн. До речі, навіть для свого часу ціна на машину була не такою вже й "народною", її можна порівняти з нинішніми авто преміум класу, які «А-Трансфер» пропонує в оренду у Львові.

Такер не відступився від своєї ідеї і пізніше поїхав до Бразилії, де намагався налагодити виробництво автомобілів під маркою Tucker-Carioca, але цей проект виявився невдалим. Повернувшись в Америку, Престон Такер захворів на запалення легенів і помер 26 грудня 1956 року. Проте те, що вдалося створити Такеру, є прикладом геніального передбачення. Відносно недавно, в 1988 році Ф. Кополла зняв чудову картину, засновану на реальній історії Престона — «Такер: Люлина і її мрія». Картину про те, як дитяча мрія маленької людини дозволила змінити хід цілої індустрії величезної країни.

Транспортна компанія «А-Трансфер» пропонує одну з найбільш популярних послуг на ринку пасажироперевезень бізнес класу — трансфер у Львові, області та Україні за доступними цінами і в потрібний для Вас час. Для узгодження дати замовлення авто, уточнення цін і можливості трансферу в будь-яку точку країни, передзвоніть по одному з вказаних на сайті телефонів:

  +38 (099) 901-0091,   +38 (067) 371-0091

Оренда авто у Львові з «А-Трансфер» — це саме те, що потрібно діловій людині!

 

© «А-Трансфер» – оренда легкового автомобіля
з водієм, оренда представницького авто.
2012 A-Transfer.com.ua – трансфери, прокат авто,
пасажирські перевезення по Україні та Європі.

•   оренда автомобіля на весілля
•   зустрічі гостей в аеропорту та з/д вокзалі
•   оренда автобусів та мікроавтобусів
•   трансфери по місту та за його межами

Телефони: +38 (099) 901-0091
                         +38 (067) 371-0091
E-mail: atransfer.com.ua@gmail.com
E-mail: info@a-transfer.com.ua