Mercedes-Benz W140 — історія легендарних «шестисотих»
Поговоримо сьогодні про один з культових баварських автомобілей, який свого часу став для компанії флагманськими, а для багатьох з власників — матеріальним втіленням мрії. Зрозуміло, мова піде про вісника епохи 1990-х, легендарну серію моделей Mercedes-Benz W140. А точніше, про одного з найяскравіших її представників — Mercedes-Benz S600, з якої і почалося нове маркування, що поклало початок гучній назві «шестисотий».
Нагадаємо, що вся лінійка W140 відноситься до моделей представницького класу, а транспортна компанія «А-Трансфер», що здійснює пасажирські перевезення по Львову, Україні та Європі, сьогодні пропонує в оренду Мерседес S-класу широкого спектру четвертого, п'ятого і шостого поколінь, що дозволяє нашим клієнтам замовити авто згідно своїх уподобань і фінансових можливостей. Через рік, у березні 2021 року виповнюється 30 років з того часу, як відбулася офіційна презентація Mercedes-Benz W140 на Женевському автосалоні. Екстер'єр новинки був цілком природним, послідовним і органічним розвитком лінійки W126, яка незважаючи на популярність і комерційний успіх, до кінця 1980-х почала морально і технічно застарівати.
Розробка нової машини Mercedes-Benz почалася ще в 1981 році і в цілому тривала близько 10 років. Примітно, що анонсувати готову модель можна було і раніше, але поява на ринку нових гальмівних систем змусила головного інженера Вольфганга Пітера (Wolfgang Peter) взяти річну паузу і доводити конструктив вже майже готової машини, використовуючи передову систему гальм. Дизайн W140 не був революційним і цілком відповідав філософії компанії Mercedes-Benz. Строгість ліній, солідність, бездоганний діловий стиль авто чудово поєднувався з оновленим аеродинамічним корпусом, машина мала унікальне подвійне скління, систему клімат-контролю, яка продовжувала працювати навіть після вимкнення двигуна, двері і багажник автоматично закривалися.
В цілому, лінійка седанів W140 перевернула чергову сторінку з книги дизайнерських і технологічних рішень компанії, намітивши мету для майбутніх досліджень. Так, саме на Mercedes-Benz W140 дебютували багато опцій і систем, без яких зараз практично неможливо уявити сучасні машини. Наприклад, на W140 були встановлені електронні системи стабілізації, парктронік, кліматична установка, вбудована музика високого класу і навіть система супутникової навігації «Auto Pilot System» (APS).
Однак, не все було настільки райдужним як для нової лінійки, так і для самої компанії і навіть автора проекту. Так, фурор, до якого привела модель на Женевському автосалоні був не таким вже однозначним — думки розділилися на два табори. Одні бачили в образі новинки цілком передбачуваний розвиток загальної ідеї Mercedes-Benz. Інші ж накинулися на компанію з нещадною критикою: колишні власники завалили гнівними листами керівництво концерну, називаючи машину слоном і бегемотом, а з боку нових власників посипалися скарги на масу недоробок, до того ж, для серійного виробництва модель виявилася досить складною, в результаті чого керівник проекту Вольфганг Пітер навіть позбувся кар'єри.
Основна претензія висувалася до нового дизайну кузова, прямокутні риси якого значно (а на думку деяких критиків — неприпустимо) робили важчим і без того чималих розмірів седан, особливо дісталося моделі з довгою колісною базою SEL/V140. Основними противниками нового зовнішнього вигляду були якраз європейці, дещо втомлені на той час від монументальності, що панувала в останні роки в автомоді представницького класу. Але існував і інший табір думок, самобутній, особливий, для багатьох невідомий і малозрозумілий — вихідці з колишнього СРСР. Так ось, саме нашим співвітчизникам здавалося, що масивний і важкий кузов чомусь зовсім не обтяжуює машину, проте надає їй значної солідності.
Саме такий дизайн авто, в якому злилися міць, солідність, нестримність і безкомпромісність, користувався неймовірною популярністю у тих Росіян, хто в той час мав на нього кошти. А коштів, як законних, так і не дуже, після розвалу великої країни виявилося більш ніж достатньо, і саме «шестисота» модель стала символом епохи шалених грошей. До слова, ціна на перший в історії S-клас була занадто високою не тільки в порівнянні з попереднім поколінням Mercedes-Benz, а й з тими представницькими седанами, що вже пропонували конкуренти.
Що стосується назви «шестисотий», яка стала загальною для всієї лінійки W140, вона з'явилося після того, як керівництво Mercedes-Benz вирішилося на зміну позначень своїх автомобілів як символ грандіозних змін. Машини для різних сегментів ринку були розділені на класи, яким присвоювалися буквені позначення. А за допомогою цифр вводилися дані по літражу мотора. В результаті повнорозмірний седан отримав в назві літеру «S», а цифра 600 говорила про робочий обсяг камер згоряння. Шильдик S600 розташовувався ззаду Mercedes-Benz S-класу, на кришці багажника, і був добре помітний тим, кого він обганяв. Не дивно, що найпотужніший Mercedes-Benz S600 тут же охрестили «шестисотим».
Основна спеціалізація транспортної компанії «А-Трансфер» на ринку пасажироперевезень — оренда Мерседес у Львові. При цьому, автопарк компанії настільки великий і різноманітний, що ми не обмежуємося лише седанами представницького і VIP класів, а в разі потреби можемо запропонувати в оренду Мерседес V-клас для невеликої групи людей. Для узгодження дати замовлення авто, уточнення цін і можливості трансферу в будь-яку точку країни або за кордон, передзвоніть по одному з вказаних на сайті телефонів:
+38 (099) 901-0091, +38 (067) 371-0091
Оренда Мерседес у Львові з «А-Трансфер» — це доступно, надійно та престижно!
|