А-Трансфер

пасажирські перевезення

оренда автомобіля у Львові

оренда мікроавтобуса

оренда автобуса

зустрічі гостей в аеропорту

трансфери по Україні та Європі

автомобіль на весілля

+38 (099) 901-0091

+38 (067) 371-0091

 

Оренда
автомобіля

Комфорт клас

Бізнес клас

VIP клас

Позашляховики

Лімузини

Мерседеси

Оренда
мікроавтобуса

до 8 чол.

до 21 чол.

Оренда
автобуса

до 36 чол.

до 80 чол.

Оренда авто
на весілля

Автомобіль на весілля

Легендарні моделі авто

Mercedes 300 – Аденауер

Mercedes 300SL — Gullwing

Mercedes-Benz 540K

Mercedes-Benz W125

Mercedes-Benz W140

Mercedes-Benz 680S

Лімузини Mercedes 600

Cadillac Eldorado

Cadillac Аль Капоне

DeSoto Adventurer

Edsel — «E-Car» від Ford

Мікрокари Messerschmitt

Isetta — лінійка від BMW

Isetta — історія двійників

Duesenberg Midnight Ghost

Скарабей від Stout Scarab

Історія Volkswagen T1

Автомотриса Lux-torpeda

Golden Dolphin від Viberti

Le Sabre від Харлі Ерла

Tucker Torpedo

Talbot-Lago T150

Citroen U55 Cityrama

Зоряний Astra-Gnome

ЗІС-127 — лайнер СРСР

 

Срібні стріли від Mercedes-Benz

Компанія «А-Трансфер», основним пріоритетом якої є оренда Мерседес у Львові, продовжує публікацію серії матеріалів з циклу "історія світового автопрому". Пропонуємо поговорити про автомобілі, які кидали виклик часу, матеріалам та технологіям, набагато випереджаючи їх — гоночні моделі. Раніше ми вже знайомили читачів з деякими спорткарами від баварського виробника, наприклад, з перлиною довоєнного автопрому Німеччини — родстером Mercedes-Benz 540K середини 30-х, та екстравагантним купе Mercedes-Benz W198 (300SL) початку 50-х.

Mercedes-Benz W125 «Rekordwagen» — абсолютний рекордсмен

Отже, першимм в нашому переліку буде Mercedes-Benz W125 «Rekordwagen» — побудований в кінці 30-х років, що 28 січня 1938 встановив світовий рекорд швидкості — 440 км/год. Прототипом боліду був Mercedes-Benz W125 — творіння талановитого німецького інженера Рудольфа Уленхаута, який спочатку проектувався виключно як машина для спортивних змагань. Завдяки своєму 8-циліндровому рядному мотору, W125 на штатному паливі розвивав потужність, що дорівнювала 595 кінських сил. До речі, на двигун припадала третина від загальної ваги автомобіля.

Mercedes-Benz W125 «Rekordwagen»

Приємним відкриттям для Уленхаута став той факт, що під час випробувань тестова паливна суміш метанолу і бензолу в потрібних пропорціях, збільшувала генеровану пікову потужність до 640 кінських сил. Завдяки цьому в 1937 році Mercedes-Benz W125 розвинув максимальну швидкість в 300 км/год.

Надихнувшись гідним результатом, Рудольф приступив до конструювання ще більш потужного авто. Наступна модель Mercedes-Benz W125 дуже скоро отримала приставку «Rekordwagen», що не потребує перекладу. Рамна конструкція кузова з клиноподібною хвостовою частиною імітувала краплю води. Згідно вимірів, інженери компанії зменшили коефіцієнт аеродинамічного опору до сенсаційного (для свого часу) значення Cd в 0,157. Завдяки конструкторським змінам силового агрегату і установці передового газорозподільного механізму, потужність боліда була збільшена до 725 кінських сил.

Mercedes-Benz W125 Mercedes-Benz W125 «Rekordwagen» Mercedes-Benz W125 «Rekordwagen» від Рудольфа Уленхаута

28 січня 1938 року німецький гонщик італійського походження — Рудольф Караччіола, встановив світовий рекорд швидкості, розігнавшись на автомобілі Мерседес-Бенц W125 «Rekordwagen» до 433 км/год. Рекорд не вважали абсолютним, оскільки англієць Джон Айстон ще в попередньому році перевищив на боліді-рекордсмені з двома авіаційними двигунами "Роллс-Ройс" 500-кілометрову планку. Але особливістю досягнення Караччіоло було те, що він встановив свій рекорд не на спеціальній трасі, а на звичайному двополосному міжміському шосе Франкфурт-Дармштадт.

Mercedes-Benz W125 Mercedes-Benz W125 «Rekordwagen» Mercedes-Benz W125 «Rekordwagen» від Рудольфа Уленхаута

Втім, треба зазначити, що в той самий січневий день 1938 року інший німецький гонщик — Бернд Роземейєр загинув на тій самій ділянці траси, намагаючись побити тільки що встановлений рекорд Караччіоло. Його гоночний автомобіль фірми Auto Union на швидкості близько 440 км/год втратив зчеплення з дорожнім полотном, не впорався з керуванням, злетів з шосе і врізався в опору шляхопроводу. До недавнього часу ніхто більше не намагався їздити по автострадах з такими швидкостями, тому результат Караччіоло протримався 79 років. Для порівняння, — автомобіль Bugatti Veyron Super Sport's 2012 року розвиває швидкість до 431 км/год.

Нагадаємо, що Ви в будь-який момент можете взяти в оренду авто VIP класу у Львові, серед яких в автопарку «А-Трансфер» є такі моделі, як Mercedes E-class W213, Mercedes S-class W222 AMG, мікроавтобуси Mercedes V-class та інші, за цілком демократичними цінами.

«Schwarzer Vogel» — політ, що так і не відбувся

Ще один проект срібних стріл від баварців — тривісний гоночний автомобіль Mercedes-Benz T80. Його можна назвати проектом ідеї, проектом мрії, проектом престижу… Створений у 1939 році для єдиної мети — встановлення світового рекорду швидкості на суші, але, через початок Другої світової, так і не зробив жодної спроби здійснити її. Але, про все по порядку…

Mercedes-Benz T80

Ідея створення цього монстра швидкості належить німецькому гонщику Хансу Старку. Провідним конструктором команди інженерів і дизайнерів моделі виступав Фердинанд Порше. Ідейно і фінансово проект підтримував особисто рейхсканцлер Німеччини Адольф Гітлер, який в 1933 заявив, що його країна буде виступати і перемагати на всіх гоночних трасах світу і доведе технічну перевагу своїх машин. Для мотивації виробників їм були обіцяні чималі субсидії тим, хто зможе створити швидкісні автомобілі, які доведуть особливу геніальність німецької конструкторської думки і перевагу над іншою частиною світу. Наприклад, бюджет проекту «Schwarzer Vogel» склав більш ніж 600.000 німецьких марок, що для того часу було гігантським вкладенням коштів — золотий час для конструкторів спорткарів.

Mercedes-Benz T80 Mercedes-Benz T80 «Schwarzer Vogel» Mercedes-Benz T80 від Фердинанда Порше

Спочатку в 1937 році кузов проектувався для швидкості в 550 км/год, в 1938 році було заявлено, що потрібно розганяти до 600 км/год. До кінця 1939 року Ханс Штук заявив, що автомобіль встановить світовий рекорд з максимальною швидкістю в 750 км/год. По завершенню проекту в 1939 році автомобіль важив 2900 кг. Над його аеродинамікою працювали Йозеф Міклі, який створив і пізніше запатентував антикрила з боків, і Фердинанд Порше, який спроектував кабіну і роздвоєну хвостову частину. В результаті їхніх зусиль коефіцієнт аеродинамічного опору становив всього Cd 0,18.

Двигатель Mercedes-Benz T80 «Schwarzer Vogel»

Двигун для автомобіля був запозичений у літака Messerschmitt Bf 109. Дванадцятициліндровий V-подібний Daimler-Benz DB 603 мав обсяг 44,5 л. і розвивав потужність 3000 к.с. на суміші з метилового спирту (63%), бензолу (16%), етилового спирту (12%), ацетону (4,4%), нітробензолу (2,2%), авіаційного гасу (2%) і ефіру (0, 4%). Система охолодження — водно-метанолова. Двигун передавав крутний момент на дві задніх вісі.

Mercedes-Benz T80 Mercedes-Benz T80 «Schwarzer Vogel» Mercedes-Benz T80 от Фердинанда Порше

Випробування були призначені на січень 1940 року і повинні були проходити на спеціальній дільниці автобану Дессау. Перед випробуваннями автомобіль повинні були представити Гітлеру. Для цього його збиралися перефарбувати в національні кольори Німеччини і прикрасити орлом і свастикою, за що його прозвали «Schwarzer Vogel» (чорний ворон). Але війна, що почалася, зруйнувала всі плани. Т80 був евакуйований до Каринтії, а двигун знятий і поставлений на літак. Автомобіль зберігся і в даний час знаходиться в музеї Mercedes-Benz в Штутгарті.

Компанія «А-Трансфер» пропонує трансфери по Львову, Україні та Європі, зустрічі гостей в аеропорту і на з/д вокзалі, організацію екскурсій, розважальних і ділових поїздок для будь-якої кількості людей, поїздки за кордон. Для узгодження марки авто, дати замовлення, уточнення цін або інших побажань до замовлення, зателефонуйте за одним із вказаних на сайті телефонів:

  +38 (099) 901-0091,   +38 (067) 371-0091

Оренда Мерседес у Львові з «А-Трансфер» — це легко, надійно та престижно!

 

© «А-Трансфер» – оренда легкового автомобіля
з водієм, оренда представницького авто.
2012 A-Transfer.com.ua – трансфери, прокат авто,
пасажирські перевезення по Україні та Європі.

•   оренда автомобіля на весілля
•   зустрічі гостей в аеропорту та з/д вокзалі
•   оренда автобусів та мікроавтобусів
•   трансфери по місту та за його межами

Телефони: +38 (099) 901-0091
                         +38 (067) 371-0091
E-mail: atransfer.com.ua@gmail.com
E-mail: info@a-transfer.com.ua